הרבה בעלי חתולים המגדלים יותר מחתול אחד, או כאלו המגדלים כלבים וחתולים יחד בוודאי שמו לב שכאשר אחד מהם חוזר מהוטרינר שאר החתולים בבית מביעים אגרסיה כלפיו המתבטאת ברשיפה או אף בתקיפה.

חוש הריח בחתולים חשוב במיוחד, למרות שהחתול או הכלב שחזרו מהוטרינר נראים אותו דבר, נשמעים אותו דבר ואנחנו לא מבחינים בשום הבדל – החתול שנשאר בבית דווקא מריח משהו שונה לגמרי – ודבר זה עלול לגרום לו לתקוף את החתול או הכלב שחזרו מהמרפאה עם ריח שונה – מאחר והם מזוהים כ"זרים".

ע"מ למנוע או לפחות להקטין את האגרסיה הזו אפשר לקחת מגבת נקייה, לעטוף ולשפשף את החתול שנשאר בבית, עכשיו לקחת את אותה מגבת ולעשות את אותו הדבר לחתול או לכלב שהלך לוטרינר, לסיום יש לחזור לחתול הראשון – זה שנשאר בבית ולבצע את העברת הריח חזרה אליו פעם נוספת.

פעילות זו של העברת ריח מחתול לחתול (או לכלב) אמורה להקטין את ריח המרפאה ולאפשר "הכרות" בין החתולים. הכרות זו תקטין את האגרסיה.

אפשרות נוספת במידה ואנחנו מדברים רק על שני חתולים – היא לקחת את שניהם יחד באותו מנשא חתולים לוטרינר גם אם רק אחד מהם זקוק לטיפול, בצורה כזו שניהם יריחו אותו הדבר (שניהם יהיו בריח מרפאה…), יש סיכוי גבוה שהם ישתפשפו ביניהם בזמן ששניהם במנשא ויעבירו ריח אחד לשני.

יתרון נוסף לשיטה זו היא האפשרות שהם יראו אחד את השני כל הזמן, לא יאבדו קשר עין ולא יחשבו שמדובר בחתול זר.