אנו עושים כל שביכולתנו להוריד את הסכנה שבניתוח למינימום, ונשמח אם תסייעו לנו.

לפני כל ניתוח על החיה להיות בצום אוכל של 10-12 שעות, צום מים שלוש שעות לפני הניתוח. ישנה חשיבות רבה לצום, כיוון שחומרי ההרדמה יכולים לגרום להקאה. כאשר החיה מורדמת, ובעת ההתעוררות, קיימת סכנה לשאיפת שאריות המזון לריאות.

עליכם ליידע אותנו לפני מועד הניתוח במידה וחיית המחמד שלכם מקבלת תרופות על בסיס קבוע , כיוון שלעתים יש לבצע שינויים במינון לפני הניתוח.

יש לדווח לפני בוקר הניתוח אם החיה לא חשה בטוב, או אם קרה אירוע טראומטי כלשהו.

בבוקר הניתוח, לאחר טיול קצר למתן צרכים, תגיעו עם חיית המחמד למרפאתנו. לאחר חתימה על טפסים ותשלום תשוחררו לביתכם, וחיית המחמד שלכם תישאר במרפאה.אנו מבצעים בדיקה פיזיקלית מלאה, וממליצים על

בדיקת דם מקדימה, בכדי לוודא שאין מניעה להיכנס לניתוח. מעל גיל 10, לא תבוצע פרוצדורה בהרדמה ללא בדיקת דם מקיפה.

לאחר ניתוח, ברוב המקרים, החיה תשוחרר לביתה באותו היום. אם יש צורך במתן תרופות בבית, נעדכן אתכם במהלך שחרור החיה לביתה.

במידה והחיה ערה לחלוטין, ניתן לתת בבית לחיה לשתות ולאכול מעט. מומלץ לתת ביום הניתוח אוכל קל לעיכול כגון שימורים. במקרה של הקאה, יש לדחות את האכילה ליום המחרת.

יש לשמור על חיית המחמד נקיה ויבשה ככל הניתן, לבדוק את החתך פעם ביום, ולדווח למרפאה על כל חשש. אם נאמר לכם להשתמש בקולר אליזבט, יש להשאירו על הצוואר כל תקופת ההחלמה, או להסירו רק לאחר התייעצות עם הרופא.

עצירות ל- 48-72 שעות לאחר הניתוח הנה נורמלית. בד"כ, וחזרה לפעילות תגרום לעשיית צרכים. לאחר 72 שעות יש להתייעץ עם המרפאה.

מידע נוסף בנוגע לניתוח ולהתאוששות מניתוח תוכלו למצוא באתר שלנו, וכמובן אל תהססו להתקשר ולשאול כל דבר, בהצלחה!