ייעוץ לחיות בוגרות

ייעוץ וליווי בעל חיים מבוגר

אנחנו מאמינים שכל בעל חיים אשר מגיע לגיל הזהב, זקוק ליתר תשומת לב ומניעה, אפילו יותר מחיית מחמד צעירה.

ניתן לספק זאת בעזרת ביקורים שגרתיים ובליווי שלנו.

שאיפתנו היא למקסם את איכות החיים של חיית המחמד שלכם וללוות אתכם במעבר לטיפול בחיה שמזדקנת (ומשתבחת!).

אנחנו ממליצים על בדיקות תקופתיות, ומעקב אחרי טיפולים תרופתיים, במידה ובעל החיים מטופל עקב בעיה כלשהי.
במצבים של מחלה קשה או מצבים שאינם ניתנים לריפוי, אנו עושים כל שביכולתנו להקטין כאב ולהקל על סבלו של בעל החיים, ומלווים אתכם לאורך הדרך כולה..עד סופה.

אנו מזמינים אתכם לבדוק בתכניות הבריאות שלנו את חבילת החיה המבוגרת.

התקשרו אלינו בכל שאלה: 09-7446606

מידע נוסף בנושא ייעוץ לחיות בוגרות

שאלות ותשובות – ייעוץ לחיות בוגרות

הדרך הנכונה ביותר להתמודדות עם המצב הוא להגיע למרפאה ולבצע הערכת מצב. אם עבר זמן רב מהביקור האחרון שלכם אצלנו, הדבר הנכון יהיה לבצע בדיקה פיזיקלית מקיפה, ובדיקות דם ושתן כלליות. אם יעלה צורך נבצע גם צילומי סקר או אולטרסאונד. אם יימצא שהחתול סובל מבעיה כלשהי הוא יטופל בהתאם. אם לא יעלה שום ממצא חריג, יש לבצע מעקבים שגרתיים בצורה מסודרת, בכדי לוודא שלא מדובר בהתחלה של בעיה שעוד לא ניתן לאבחן אותה רפואית, ובמקביל יש לדאוג להקל עליו ולעזור לו לעבור את גיל הזהב בשלום! היכנסו לתכניות הבריאות שלנו וקראו על התכנית לחיה הגריאטרית.
אכן סביר להניח שמדובר באיזושהי מצוקה שגורמת להתנהגות הזו. לדוגמה, ייתכן שהוא סובל משינויים ניווניים בשלד, ויתכן שאלה סימנים שמעידים על בעיה לבבית. בירור מדוקדק יותר ובדיקה רפואית יכולים להבהיר מהו מקור הבעיה וכיצד כדאי לטפל בה.
הרבה פעמים זו באמת בעיה שמאפיינת כלבות מבוגרות, או צעירות לאחר עיקור, כאשר עם הגיל נחלש הסוגר של שלפוחית השתן. לבעיה יש טיפול תרופתי שעובד מצוין אך לעתים מצריך מתן התרופה לכל החיים. בכל מקרה, יש להביא את הכלבה לבדיקות מקיפות, כיוון שהטפטוף יכול להיות שניוני לבעיה אחרת כמו דלקת, גידול או אבנים בשלפוחית ויש לשלול בעיות אלו תחילה.
תודה לכם על הסובלנות הרבה שהייתה לכם אלינו..ההתמודדות עם חיה גריאטרית לא היה משהו שהכנו את עצמנו לקראתו, וכשזה נפל עלינו הרגשנו כל כך אבודים. אנחנו שמחים שפנינו אליכם לקבלת עצה, ומודים לכם על הטיפול המסור. צמר ללא ספק הרבה פחות כאובה, והרבה יותר שמחה. תודה.
טוני ליפקין, צמר
אין בפינו מילים להודות לכם על העזרה שנתתם לנו בערוב ימיו של לחם שלנו. הוא היה באמת חתול מיוחד, וזה מחמם את הלב לדעת שגם אתם חשתם בזה. הקלתם על הסבל שלו בצורה בלתי רגילה, והענקתם לו ולנו ימים טובים ביחד, עד שהגיע היום בו המתת החסד הייתה האלטרנטיבה הנכונה ביותר לגביו. וגם את זה ביצעתם בעדינות בלתי רגילה. יישר כוח. מקווים להתאושש במהרה מהמשבר ולהגיע עם חיה חדשה.
שמואל חנקין, לחם
עבור למעלה